Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Joy to the world


Αχ! Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τις υπόλοιπες δημιουργίες αυτή η κάρτα έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Θα μπορούσα να πω ότι είναι μια από τις αγαπημένες μου (μέχρι στιγμής) και ο λόγος; Αρχικά γιατί φτιάχτηκε με προορισμό έναν γλυκό αλλά και πονηρούλη άγγελο με το όνομα Νεφέλη, δώρο από τους γονείς της και τον μικρό αδελφό της. Από την άλλη πλευρά ο λόγος που είναι μία από τις αγαπημένες μου είναι γιατί δημιουργήθηκε υπό παράξενες συνθήκες. Ήταν  βράδυ Δεκεμβρίου δώδεκα και μισή με μία τα μεσάνυχτα, ήμουν σπίτι  μαζί με την Ειρήνη και έπρεπε να τελειώσουμε τις παραγγελίες που είχαμε καθώς ο χρόνος μας πίεζε. Μέσα στις  ημερήσιες  παραγγελίες  ήταν αυτή η κάρτα. Ήμουν πολύ κουρασμένη, είχα πυρετό, κρύωνα και έτρωγα μία καυτή σούπα.. Ένιωθα ότι θα καταρρεύσω και οι ιδέες μου τελείωναν σιγά σιγά..Όμως μετά από λίγη ώρα αυτή η κάρτα βρισκόταν έτοιμη μπροστά μας και την κοιτούσαμε με θαυμασμό και ευχαρίστηση γιατί για ακόμη μία φορά τα καταφέραμε!  Σας ικανοποιήσαμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου